Borba

Izvor: Tribalwars Wiki HR
Inačica 153 od 30. travanj 2011. u 16:36 koju je unio WiCkED (razgovor | doprinosi)
Jump to navigation

Osnove

Osnove - kako napasti, poslati pojačanje ili slati izvidnicu do nekog igrača.

Okupljalište

Place1.png

Okupljalište je centralno mjesto vaše vojske i mjesto odakle istu kontrolirate. Pod "naredbe" vašu vojsku možete slati u akciju ili prekinuti naredbe u toku prvih 10 min. Klikom na "vojska" vidite sve jedinice koje su stacionirane u u drugim gradovima, kao i one koje su iz drugih gradova poslane u ovaj grad.


Napadanje

Kad napravite nekoliko jedinica te želite napasti protivnika, morate samo kliknuti selo koje želite napasti na karti te odabrati "pošalji vojsku". Obratite pozor na činjenicu da svako selo ima osnovnu obranu te da neprijatelj može isto imati vojne jedinice koje se nalaze u tom selu.

Napadi1.png


Obrana

Ako ste redovno napadani, napadač vam želi ukrasti sirovine ili želi osvojiti vaše selo. Ako u napadu ne sudjeluje plemić napadač očito želi samo opljačkati vaše resurse.
Postoji nekoliko stvari koje možete učiniti: Kontaktirati pleme i tražiti pomoć, nakupljene sirovine redovno koristiti za izgradnju i izgraditi skrovište i zid.
Sve jedinice imaju drugačije osobine, tako da su pojedine jedinice bolje za napad a druge za obranu. Točni detalji se mogu pogledati pod Jedinice
Paladin je u početku dobra opcija obrane od napadača, naročito kada napadač šalje i svojeg paladina u napad.


Pojačanja

Često se dogodi da vam prijatelj ili član plemena traži pomoć. Možete poslati resurse ali također možete poslati i vojsku. Kako bi poslali vojsku idite u okupljalište, upišite koordinate i količinu vojske koju želite poslati. Zatim kliknite "pojačanje" i potvrdite sa "OK" i vaša vojska će krenuti.

Kada je vaša vojska u pojačanju u drugom selu i to selo bude napadnuto, vi ćete dobiti izvještaj koliko ste vojnika izgubili. Nećete vidjeti tko je napao i čime je napao. Kada vaša vojska tamo više nije potrebna možete je pozvati natrag kad god želite. To radite iz okupljališta. Možete pozvati sve ili samo dio vaše vojske.

Kada su vaše jedinice napadnute u seli kojeg pojačavate, dobiti ćete izvještaj u kojem će vam pisati koliko ste jedinica izgubili. Vi ne možete vidjeti tko je napao i s koliko jedinica je bio napad.
Kada završite sa pojačanjem određenog sela, jedinice možete povući. To radite ulaskom u okupljalište i kliknete na "jedinice" Iz tog pregleda možete pozvati sve ili samo neke jedinice da se vrate u svoje selo.

Povuci.png

Brzina

Brzine jedinica možete vidjeti pod Jedinice.

Kada šaljete paladina u sastavu vaše vojske, sve jedinice se kreću istom brzinom kao i paladin.

Ukoliko sa vojskom ne ide paladin, a poslali ste različite jedinice, vojska se kreche brzinom najsporije jedinice.

Vaša vojska uvijek maršira direktno prema meti. Ona također ide i dijagonalno preko drugih gradova, jezera i planina bez promjene svoje brzine.

Zid

Wall1.png

Zid uveliko povećava osnovnu obranu grada. Utječe na oba obrambena faktora, osnovnu obranu i obrambene jedinice.

U početku je zid naročito dobra obrana od pljačkaša. Kasnije u igri kompletno nadograđen zid je baza za svaku obrambenu jedinicu.

Izviđanje

Scouting.jpg

Izviđači služe za prikupljanje informacija o neprijatelju. Kako biste dobili te informacije, jednostavno napadnite njegovo selo izviđačima kao što to činite sa svakom drugom jedinicom.

Možete se obraniti od neprijateljskih izviđača treniranjem svojih izviđača. Kada Vas napadnu drugi igrači izviđačima, vaši izviđači se bore sa njima ali vi ne gubite ni jednu jedinicu.

Na svim svjetovima rezultati izvidjanja zavise od količine izviđača koji prežive napad.

  • Ako preživi samo jedan izvidjač: možete vidjeti jedinice stacionirane u selu.
  • Ako preživi 50%: možete vidjeti i sirovine.
  • Ako preživi 70%: možete vidjeti razine građevina u selu.
  • Ako preživi 90%: možete vidjeti jedinice koje su iz tog sela ali se nalaze na drugom mjestu.


Također, postoje i druge restrikcije i uvjeti koji su različiti na svjetovima.

  • Ponekad postavke svijeta ne dozvoljavaju izviđjanje jedinica izvan sela. U ovom slučaju, jedini način da vidite jedinice van sela je da opremite paladina sa Kalidovim teleskopom</a>.
  • Ako je omogućeno napredno istraživanje:
    • Izvidjači razina 1 - vidljive sirovine u selu.
    • Izvidjači razina 2 - vidljive građevine u selu.
    • Izvidjači razina 3 - vidljive jedinice stacionirane izvan sela.
    Spijunaza.png
    Primjer izvještaja sa svim informacijama.

    Paladin

    Paladin.png

    Svaki igrač može imati samo jednog paladina. Da istrenirate paladina trebate kliknuti na vaš spomenik. Paladina možete imenovati po želji. Ako paladin umre brzo se može oživiti.

    Paladin je dobra dopuna za obrambene snage. On je posebno učinkovit kad mnogi Vaši prijatelji ili članovi plemena, sa svojom vojskom pošalju i paladina. Na taj način čak i vrlo velike vojske mogu biti poražene.

    Čak i u kasnoj fazi igre paladin igra veliku ulogu jer povećava brzinu vaših pojačanja. Kada šaljete paladina sa svojom vojskom u pojačanje, sve jedinice će se kretati njegovom brzinom. Mačevaoci se, primjerice, mogu kretati više nego dvostruko brže nego inače. Čim sagradite više spomenika možete Vašeg paladina seliti po tim selima.

    Oružarnica

    Oruzarnica.jpeg

    U oružarnici čuvate opremu za paladina. Vaš paladin dobija nove stvari sakupljajući iskustvo u borbiPaladin uvijek dobija iskustvo, ali će ga brže skupiti u napadima ili u obrani vašeg grada.

    Da naoružate paladina dovoljno je kliknuti na predmet u oružarnici. Kada naoružate paladinaa možete ga vidjeti u vašem spomeniku. Pored predmeta ćete vidjeti njegov opis.

    Pronađeni predmeti se čuvaju u oružarnici. Ne mogu biti ukradeni i ne gubite ih kada izgubite paladina. Predmete može koristiti novi paladin.
    Paladinova oprema nije aktivna na svim svjetovima.

    Naprednije

    Borbeni sistem igre Plemena ima nekoliko specijalnih dodataka kao što je Moral. Prije nego se upustite u ozbiljnije napade preporuka je da pročitate dio pomoći o Moralu.

    Moral

    Moral.png
    Moral je prikazan u potvrdnom dijelu slanja vojske.

    Moral je zaštita za nove igrače. Računa se na osnovu bodova napadača i branitelja. Napadač obično ima 100% morala ali ako igrač sa znatno više bodova napadne igrača sa znatno manje bodova, moral njego vojske će pasti na npr. 45%. To znači da će se njegove jedinice boriti sa samo 45% uobičajene snage.

    Ako slabiji igrač napada jačeg, tada nema bonusa za napad (npr 130%). Maximalni moral je 100%.

    Vrijeme također igra ulogu u računanju morala tako što se u obzir uzima vrijeme kad se igrač registrirao na svijet. Igraču koji se davno registrirao a i dalje ima malo bodova, moral raste postepeno dok ne dostigne 50%.

    Kalkulator za moral možete pronaći u simulatoru. Samo unesite vaše bodove i bodove mete i dobiti ćete moral.

    Osnovna obrana </span

    Svako selo ima osnovnu obranu. To znači da svaki grad brani sebe čak i kad vojska nije u njemu. To također znači da će male vojske 1 ili 2 kopljanika umrijeti ako vas napadnu. Osnovna obrana se povećava sa povećanjem gradskih zidina.

    Sreća </span

    Sreća je potpuno slučajna komponenta svake borbe. Vaša sreća će biti između -25% i +25% i uvijek ćete je dobijati s napadačke strane gledišta. Ako napadate sa srećom od 25% to znači da će borbena moć vaše vojske biti povećana za 25%.

    Sreca.png
    Sreća je prikazana na borbenim izvještajima.

    Barbarska sela </span

    Napuštena sela možete prepoznati po tome što su nazvana "Barbarska sela". Nema razlike između sela posjedovanih od strane igrača i napuštenih tj. barbarskih sela. Moral praznih sela je uvijek 100% i preuzeti ih možete baš kao i sva ostala.

    Postoje dvije vrste barbarskih sela. Kada igrač napusti ili restarta njegova sela će biti napuštena i ostati baš onakva kakva su bila. No ponekad se igračima koji su prekršili pravila za kaznu oduzimaju sela, i ta sela isto postaju barbarska. Ona obično imaju dodatnu obranu kako bi ih bilo nešto teže preuzeti, budući da su često dosta velika.

    Katapulti </span