Izvor: Tribalwars Wiki HR
Skoči na: orijentacija, traži
(Stvorena nova stranica sa sadržajem: »= Završetak svijeta = Postoje nekoliko faktora koji utječu na to kad će se svijet završiti. Uvjeti za završetak svijeta mogu se jako razlikovati, t...«.)
Nema razlike inačica

Inačica od 20:57, 16. srpnja 2019.

Završetak svijeta

Postoje nekoliko faktora koji utječu na to kad će se svijet završiti. Uvjeti za završetak svijeta mogu se jako razlikovati, te kako svijet napreduje, preporučujemo vam da provjerite koji su to uvjeti za završetak svijeta na kojem igrate. Postoje tri načina za završetka svijeta koji su ugrađeni u igru: Tajne moći, dominacija i broj bodova ili sela.

Na nekim svjetovima, posebice starijima, nema automatskog načina za završetak svijeta. Na tim svjetovima, mogu se primjenjivati neki drugi uvjeti. Molimo provjerite pojedini svijet ili tržište za informacije o tome kad će se svijet dovršiti.

Tajne moći

Ako ste izgradili svoje trupe, porazili svoje neprijatelje, pridružili se moćnom plemenu i užas ste manjih igrača posvuda. Što dalje? U određeno vrijeme u igri, "Tajne moći" pojavit će se u barbarskim selima po cijeloj karti. Ove tajne su izumi i otkrića koja će dovesti vaš svijet u novo doba. I oni su glavni ciljevi igre: Pleme koje uspije održati cijeli niz Tajni za određeno vrijeme bit će dominantna sila u ovom novom dobu i pobijediti u igri.

Kontrola tajne

Steći ćete kontrolu nad tajnom kada osvojite selo u kojem je trenutno pohranjeno (označeno posebnom ikonom zastave na glavnoj karti) ili se tajna premješta u jedno od vaših sela. Za razliku od vojnika, tajna se može premjestiti samo mali broj polja odjednom. Nakon preseljenja, tajna se mora odmarati u selu određeno vrijeme, ovisno o postavkama svijeta. Jednom kada ste dali naredbu za micanje tajn, ona će napustiti vašu kontrolu - ne možete otkazati potez ili je vratiti (osim ako je ne mičete u svoje selo), pa budite oprezni kome ćete je povjeriti.

Širenje tajni

Nakon nekog vremena, tajne će se početi širiti oko plemena koje ih drže. Dobivat ćete povremena ažuriranja koja će vas obavijestiti kada i gdje će se tajna širiti. Nova kopija tajne je jednako dobra kao i izvorna! Na kraju će se tajne širiti sve više i više, što će otežati čuvanje pohlepnih ruku vaših protivnika od njih. Na kraju će biti vrijeme za napad na sva sela koja imaju tajne koje vaše pleme još ne kontrolira.

Pobjeda igre

Da biste pobijedili u igri, pleme mora imati puno tajni. Ne morate držati sve Tajne na karti, ali vaše pleme mora imati barem jednu instancu svake imenovane tajne. Nakon što pleme dobije kontrolu nad kompletnim setom, započet će odbrojavanje vremena. Ako pleme zadrži kontrolu nad cijelim skupom za vrijeme odbrojavanja, pobijedit će u igri. Obratite pažnju na to da samo skup broji: Ako pleme ima više od jedne kopije tajne, dovoljno je da to pleme zadrži kontrolu nad jednom instancom ove tajne kako bi zadržalo potpunost cjelokupnog skupa i tako osvojilo igru.

Nakon što pleme pobijedi, svijet će automatski otići u mirovne postavke i na kraju će biti zatvoren.

Doba prosvjetljenja

Doba prosvjetljenja 'je vrsta završne igre, uvedena u srpnju 2019. godine u kojoj će igrači ili plemena morati osvojiti jedno od specijalnih sveučilišnih sela i nadograditi Sveučilište na određenoj razini. Jednom kada pleme ili igrač izgradi posljednju razinu Sveučilišta u ovom posebnom selu, svijet će završiti.

Da bi se taj cilj brže ostvario, igrači plemena moraju raditi zajedno i slati sredstva u selo. Ideja ovog koncepta završetka je izgradnja i nadogradnja "svjetskog čuda" kao pobjedničkog stanja.

Više informacija možete pronaći na sljedećoj stranici: Age of Enlightenment

Dominacija

Kako prođu tjedni i mjeseci, možda ćete otkriti da se vaše pleme polako širi po karti i stječe zamah na svijetu. U završnici koja se temelji na dominaciji, to bi moglo značiti da ste vi i vaši suplemenici blizu osvajanja svijeta. Jednom kada pleme dostigne zadanu razinu dominacije (koja se mijenja ovisno o svjetskim postavkama), upozorenje će biti poslano svim igračima koji će ih obavijestiti da se jedno pleme približava osvajanju svijeta. Od ove točke nadalje, to je stalna borba za dominantno pleme da postigne svoj cilj, i da ih svi ostali pokušaju zaustaviti!

Što je dominacija? ===

Dominacija se izračunava kao postotak sela u vlasništvu igrača koji pripadaju plemenu. Na primjer, ako u svijetu ima 100.000 sela u vlasništvu igrača, a pleme ima 50.000 tih sela, to pleme ima 50% dominacije.

Zahtjevi za pobjedu

Da bi pleme pobjedilo svijet, moraju se ispuniti oba sljedeća uvjeta (točni zahtjevi ovise o postavkama svijeta):

  • Svijet mora biti minimalne dobi
  • Pleme mora zadovoljiti potrebnu razinu dominacije


Osvajanje igre

Upozorenje će biti poslano svim igračima kada su pobjednički uvjeti blizu ispunjenja. Kada se ispune oba uvjeta, igračima će se poslati izvješće u kojem se kaže da je na snazi završna igra i kada će stupiti na snagu postavke mira. Pleme koje je postiglo potrebnu razinu dominacije pobijedit će u igri.

Zahtjevi bodova / sela

Ovaj scenarij završetka može se primijeniti na pleme ili igrača, ovisno o svjetskim postavkama. Scenarij igrača se ponekad koristi u svjetovima velike brzine, ali je neuobičajen u svjetovima koji se igraju sporijom brzinom. U oba slučaja, kako bi osvojili svijet, igrač ili pleme moraju dobiti minimalni broj bodova i minimalni broj sela. Tada je moraju držati određeno vrijeme. Ako igrač ili pleme padnu ispod uvjeta pobjede, završni će igra biti poništena i oni moraju ponovno pokrenuti postupak.

Zahtjevi za osvajanje

Da bi pleme ili igrač osvojili svijet, moraju biti ispunjeni sljedeći uvjeti (točni zahtjevi ovise o svjetskim postavkama):

  • Igrač / pleme mora zadovoljiti minimalne zahtjeve bodova
  • Igrač / pleme mora ispunjavati minimalne zahtjeve sela
  • Igrač / pleme mora neprekidno držati oba gore navedena stanja određeno vrijeme

Osvajanje igre

Upozorenje će biti poslano svim igračima kada igrač ili pleme ispune uvjete pobjede. U ovom trenutku, ostatak svijeta ima određenu količinu vremena u kojoj će se igrač / pleme vratiti ispod uvjeta pobjede. Ako igrač / pleme održava zahtjeve kontinuirano tijekom određenog vremena, oni osvajaju svijet.