Izvor: Tribalwars Wiki HR
Skoči na: orijentacija, traži
 
Redak 20: Redak 20:
 
<br />
 
<br />
 
Kako očitati grafiku:
 
Kako očitati grafiku:
*Napredak plemena između 1 i 2: Svi članovi plemena su dostigli prvi milestone.
+
*Napredak plemena između 1 i 2: Prosjek napretka svih članova plemena rezultirat u vrijednosti između 1.0 i 2.0 (kao i kod ostalih milestoneova)
*Napredak plemena 2: Svi članovi plemena su dostigli drugi milestone itd.
+
*Napredak plemena 2: Prosjek svih članova plemena je točno 2 (isto i s ostalim milestonovima)
*Sljedom toga pleme neće dobiti prestiž ako nijedan član nije stigao do prvog milestone
+
*Ukoliko je prosjek svih članova plemena ispod 1.0, napredak plemena neće dodati nikakav dodatni prestiž i neće se dostići milestone
 
Molimo zapamtite. Milesone za svaki zadatak ovisi o vremenu koliko dugo je igrač igrao na svijetu. Tako da igrači mogu imati različite milestoneove.
 
Molimo zapamtite. Milesone za svaki zadatak ovisi o vremenu koliko dugo je igrač igrao na svijetu. Tako da igrači mogu imati različite milestoneove.
 
Trenuno je dosupno 6 plemenski zadataka koji će biti aktivirani nasumično za svako pleme.
 
Trenuno je dosupno 6 plemenski zadataka koji će biti aktivirani nasumično za svako pleme.

Trenutačna izmjena od 09:14, 12. srpnja 2017.

Plemenski zadaci

Svakog tjedna članovi plemena će dobiti nasumični zadatak za skupljanje dodatnog prestiža. Svaki od tih zadataka je podijeljen u tri dijela. Igrači će dobiti te zadatke kao ikone slične normalnim zadacima. Ti plemenski zadaci pokazuju se kao individualne mete za svakog igrača a ne za plemen.

Levels icon.PNG



Iako su ciljevi zadataka limitirani, ciljani iznosi (npr građevine koje treba izgraditi) se povećavaju s vremenom koje je svaki igrač igrao na svijetu.

Levels aufgabe.PNG



Za svaki milestone koji igrač dostigne biti će odmah nagrađen s prestižom. Ukoliko igrač dostigne sve milestonove, mora čekati da se pokrene idući plemenski zadatak. Pleme će biti nagrađeno prestižem kad odbrojavanje trenutnog zadataka istekne. Napredak se obračunava kroz milestonove svih igrača u plemenu. Nesudjelovanje ili ne dostizanje prvog milestona u aktivnom zadatku se obračunava kao "0". Napredak plemena se može vidjeti na ekranu s plemenskim vještinama.

Skills fortschritt.PNG



Kako očitati grafiku:

  • Napredak plemena između 1 i 2: Prosjek napretka svih članova plemena rezultirat u vrijednosti između 1.0 i 2.0 (kao i kod ostalih milestoneova)
  • Napredak plemena 2: Prosjek svih članova plemena je točno 2 (isto i s ostalim milestonovima)
  • Ukoliko je prosjek svih članova plemena ispod 1.0, napredak plemena neće dodati nikakav dodatni prestiž i neće se dostići milestone

Molimo zapamtite. Milesone za svaki zadatak ovisi o vremenu koliko dugo je igrač igrao na svijetu. Tako da igrači mogu imati različite milestoneove. Trenuno je dosupno 6 plemenski zadataka koji će biti aktivirani nasumično za svako pleme.

Zadatak Opis Savjeti
Unovači jedinice (stanovništvo) Unovači jedinice u bilo kojem od svojih sela dok ne dostigneš potrebnu iskorištenost stanovništva
  • Broje se i plemići i paladini
  • Korištenje predmeta Privilegija se također broji kod ovog zadatka
  • Jedinica se broji samo kad je njeno novačenje dovršeno
Porazi jedinice (stanovništvo) Porazi jedinice (po korištenju stanovništva) bilo u obrani ili napadu
  • Napadanje vlastitih sela će se brojiti kao napadaču i branitelju
Potroši sirovine Potroši sirovine bilo gdje u igri da dovršiš ovaj zadatak
  • Akcije: Novačenje jedinica, novačenje plemića, nadogradnja jedinica, novačenje i trening paladina, istraživanje, kovanje zlatnika / paketa. Svie te akcije se broje prema milestone kad se dovrše.
  • Akcije na tržnici:
    • Trguj sa seoskim trgovcom
    • Prihvaćanje ponude na tržnici
    • Prodavanje sirovina u burzu premiuma
    • Slanje sirovina drugim igračima se broji kad sirovine stignu
  • Predmeti koji trenutno dovršavaju jedinicu ili građevinu se ne broje
Napdadni barbare (barem 20 pop) Napadni barbarska sela, pri čemu napad mora imati barem 20 jedinica
  • Napadi izviđačima se broje
  • Napad mora stići na odredište da bi se brojao
  • Napadačke jedinice ne moraju preživjeti
Opljačkaj sirovine Opljačkaj sirovine iz drugih sela -
Izgradi građevine Možeš izgraditi građevine u svojem seoskom sjedištu
  • Korištene predmeta "tajni ključ" i "nasljedstvo" povećava tvoj napredak
  • Građevina mora biti dovršena kako bi se brojala

Vrijednosti milestoneva se povećavaju tjedno i dostižu maksimum nakon igranja na svijetu 52 tjedna.